Strona - Zwroty i reklamacje
1 Jeśli przesyłka nie dotrze do Państwa mimo wysłania jej przez sklep, poprosimy o możliwie jak najszybszy kontakt telefoniczny lub meilowy. Prześlemy Państwu numer nadania przesyłki oraz złożymy reklamację ale nie wcześniej niż po 14 dniach od nadania paczki , gdyż tak stanowi regulamin Poczty Polskiej. Będziemy z Państwem w kontakcie. Prosimy jednak o informację jeśli przesyłka reklamowana dotrze.
Nie ponosimy odpowiedzialności za brak rzetelności Poczty Polskiej i firm kurierskich, za zgubienie lub zniszczenie przesyłki . W momencie nadania paczki odpowiedzialność za nią ponoszą firmy dostarczające przesyłkę. My z naszej strony zobowiązujemy się do jak najbespieczniejszego zapakowania kupionych przez Państwa produktów( folia bombelkowa, tektura, gazety, styropianitp...)
Przy otrzymaniu przesyłek zwłaszcza z ceramiką, przedmiotami kruchymi , proszę o otwieranie paczek w obecności doręczyciela lub przewoźnika, jeśli stwierdzicie Państwo uszkodzenia to proszę sporządzić raport uszkodzenia w obecnści kuriera. Jeśli otworzycie paczkę już sami to w rzaden sposób nie udowodnimi że straty zostały poniesione z winy przewoźnika.
Sklep zobowiązuje się do zareklamowania zagubionej przesyłki na wniosek klienta.
2. Ustawa z 2 marca 2000 roku klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki . Jest to możliwe pod warunkiem nie używania przedmiotu , ani jego nie zniszczenia. Towar musi być zwracany w oryginalnym nienaruszonym opakowaniu. W tym celu proszę o wysłaniu listem poleconym oświadczenia o odstąpienia od umowy, jednocześnie proszę wskazać sposób zwrotu Państwu pieniędzy. Towar musi być dostarczony do nas najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania zamówienia.
Klient zwraca zakupiony towar na własny koszt, który nie podlega zwrotowi. Pozostałe koszty zakupu i dostawy ze sklepu do klienta są zwracane we wskazany przez Państwa sposób w ciągu 5 dni roboczych.
Jeśli towar który do Państwa dotrze nie będzie zgodny z zamówieniem . Nabywca proszony jest o odesłanie go na adres wraz z reklamacją na piśmie:
"Świat Według Margo"
Małgorzata Hornung
ul. Nawłocka 3
02-873 Warszawa
Jeśli uznamy reklamacje ( najpóźniej 14 dni od daty jej wpłynięcia) towar niezgodny z zamówieniem zostanie wymieniony na nowy, jeśli będzie to niemożliwe z powodu wyczerpania zapasób , zaproponujemy inny produkt z naszej oferty lub po uzgodnieniu z Państwem zwrócimy pieniądze.
Nie ponosimy odpowiedzialności jeśli zamówione przez nas produkty były używane niezgodnie z przeznaczeniem lub jeśli reklamujecie Państwo produkty nie znając ich zastosowania lub uważacie za wady ich naturalne właściwości. Np. olejna farba do szablonów jest produktem w zasadzie stałym , nie stanowi to jej wady a zaletę trzeba tylko wiedzieć jak jej używać. Niektóre farby np płynny metal rozwarstwia się, jest to jego naturalna cecha, wystarczy silnie go wymieszać . Mieszanie przed użyciem tyczy się w zasadzie większości preperatów. Będziemy się starali pisać o tym w opisach.
20. Sklep nie przyjmuje żadnych zwrotów za pobraniem.
21. Jeśli uznamy reklamację to zwrot wszystkich kosztów za reklamację zwrócimy Państwu najdalej w ciągu 14 dni od daty uznania reklamacji.
W trosce o zapewnie jak najbespieczniejszej drogi dostawy do Państwa zobowiązujemy się do pakowania w jak najdokładniejszy sposób zakupionych produktów. Radzimy wybierać opcje kurierskie jeśli kupujecie Państwo rzeczy kruche. Z Naszą Pocztą bywa różnie.
Pozdrawiam
Wydrukuj