piątek, 23 kwietnia, 2021
  • Biznes i Finanse
More

    Promocja biznesu w internecie – od czego zacząć?

    Założenie sklepu internetowego nie jest zadaniem trudnym. Korzystając z gotowych platform ecommerce, można zrobić to w przeciągu kilkunastu minut. Dużo większym wyzwaniem jest promocja e-biznesu. Jakie działania warto podjąć, jeśli dopiero rozpoczynamy swoją działalność?

    Google Adwords

    Platforma reklamowa Google to miejsce, w którym większość sklepów internetowych rozpoczyna swoją działalność reklamową. Nic w tym dziwnego, ponieważ efekty takich kampanii są widoczne stosunkowo szybko – zamówienia powinny pojawiać się natychmiast po uruchomieniu kampanii. Przed wydaniem pierwszych środków, warto dokładnie zapoznać się z mechanizmem działania reklam Google lub od razu powierzyć to zadanie profesjonalnej agencji.

    Pozycjonowanie biznesu online – SEO

    Trudno liczyć na dużą liczbę odwiedzających, jeśli nasza witryna nie występuje na wysokich pozycjach wyszukiwań. Porównać to można do niewielkiego sklepu w galerii handlowej, który zlokalizowany jest w miejscu, do którego nikt nie zagląda (podobnie jak mało kto zagląda na 5-6 stronę Google). Receptą na poprawę miejsca w wynikach wyszukiwań jest pozycjonowanie. Warto jednak pamiętać, że na efekty działań SEO trzeba poczekać, w przypadku mocno konkurencyjnych branż nawet całkiem sporo.

    Social media

    Trudno wyobrazić sobie, żeby biznes internetowy przynosił zyski bez obecności w mediach społecznościowych. Jak pokazują najnowsze wyniki badań, coraz więcej czasu spędzamy na przeglądaniu portali społecznościowych. Warto to wykorzystać w swojej strategii promocyjnej i pojawić się w Social Mediach. Dobrze prowadzone profile potrafią zdziałać prawdziwe cuda!

    Content Marketing

    Edukacja klientów to absolutnie niezbędny element strategii promocyjnej każdego sklepu internetowego w 2019 roku. Dodatkową zaletą marketingu treści jest to, że oprócz przyciągania uwagi odbiorców, wspiera również pozycjonowanie witryny. Cele Content Marketingu można realizować przy pomocy kilku formatów reklamowych:

    blog,

    video marketing,

    newsletter,

    webinary.

    Im wyższy poziom merytoryczny zaproponujemy, tym chętniej odwiedzą nas klienci.

    Jak pokazują dane dotyczące sprzedaży w internecie – Polacy coraz chętniej robią zakupy online. Mimo że rynek ten jest już bardzo konkurencyjny to dalej jest to świetne miejsce do robienia biznesu. Warto jednak pamiętać, że bez odpowiedniej promocji sklepu internetowego przy pomocy mediów społecznościowych, Google Adwords, czy też pozycjonowania trudno będzie uzyskać zadowalającą sprzedaż.

    Zobacz także

    klimatyzacja

    Montaż klimatyzacji w domu. Kiedy warto się na niego zdecydować?

    Trudno jest, zwłaszcza latem, normalnie funkcjonować w domu, gdzie temperatura w pomieszczeniach wynosi około 30 stopni Celsjusza. Taka temperatura jest zdecydowanie najmniej komfortowa dla osób starszych i dla dzieci. Również dorośli mogą bardzo długo...
    fotografia reklamowa

    Fotografia reklamowa – kiedy chwyta za serce?

    Fotografia reklamowa dostarcza klientom cenne informacje o jakości produktów. Oddziałuje też na ich emocje lub pozostawia obojętnymi. Jak to się dzieje, że niektóre ujęcia wywołują określone wrażenia, a inne są zupełnie pozbawione tej mocy?...
    kitesurfing

    Kitesurfing – latanie po wodzie

    Kitesurfing stał się w ostatnim czasie popularnym sportem wodnym, który można uprawić w wielu miejscach na świecie, w tym w Polsce. Na rodzimych plażach zaroiło się od charakterystycznych latawców i szkółek kitesurfingowych w pobliżu...
    klimatyzacja i jej montaz

    Czy warto montować klimatyzację w domu?

    Komfort termiczny w mieszkaniu czy też domu jest ogromnie ważny. Ma on istotny wpływ na nasze samopoczucie, więc warto o niego zadbać. Nie bez znaczenia pozostaje także poziom wilgotności, przekroczony sprzyja pojawianiu się pleśni...
    sala szkoleniowa

    Nowoczesna sala szkoleniowa. Jak ją projektować?

    Dużo firm decyduje się na to, aby w swoim biurze posiadać nowoczesną salę szkoleniową. To ciekawe rozwiązanie pozwalające zwłaszcza w dobie pandemii odbywać zdalnie większe, a często jakiekolwiek spotkania. Z punktu widzenia funkcjonowania biura...

    Popularne w serwisie

    W jakich opakowaniach przechowywać żywność w trosce o zdrowie?

    Szkło, papier czy tworzywa sztuczne? Co można stosować, a czego unikać? Przechowywanie żywności to sprawa ważniejsza niż nam się wydaje, a używanie złych opakowań...

    Minecraft – garść przydatnych wskazówek

    Minecraft jest jednym z fenomenów współczesnej kultury popularnej i może się poszczycić mianem najlepiej zarabiającej gry wszech czasów. Liczby robią wrażenie, robi też wrażenie...

    Światowy Dzień Oszczędzania – jak zabezpieczamy swoją przyszłość finansową?

    Pomimo dynamicznego wzrostu dochodów oraz pozytywnej sytuacji finansowej w Polsce, według statystyk OECD i Eurostat nie należymy do europejskich liderów w oszczędzaniu. W ostatnich...

    Światowy Dzień Oszczędzania – jak zabezpieczamy swoją przyszłość finansową?

    Pomimo dynamicznego wzrostu dochodów oraz pozytywnej sytuacji finansowej w Polsce, według statystyk OECD i Eurostat nie należymy do europejskich liderów w oszczędzaniu. W ostatnich...