czwartek, 29 lipca, 2021
  • Biznes i Finanse
More

    Promocja biznesu w internecie – od czego zacząć?

    Założenie sklepu internetowego nie jest zadaniem trudnym. Korzystając z gotowych platform ecommerce, można zrobić to w przeciągu kilkunastu minut. Dużo większym wyzwaniem jest promocja e-biznesu. Jakie działania warto podjąć, jeśli dopiero rozpoczynamy swoją działalność?

    Google Adwords

    Platforma reklamowa Google to miejsce, w którym większość sklepów internetowych rozpoczyna swoją działalność reklamową. Nic w tym dziwnego, ponieważ efekty takich kampanii są widoczne stosunkowo szybko – zamówienia powinny pojawiać się natychmiast po uruchomieniu kampanii. Przed wydaniem pierwszych środków, warto dokładnie zapoznać się z mechanizmem działania reklam Google lub od razu powierzyć to zadanie profesjonalnej agencji.

    Pozycjonowanie biznesu online – SEO

    Trudno liczyć na dużą liczbę odwiedzających, jeśli nasza witryna nie występuje na wysokich pozycjach wyszukiwań. Porównać to można do niewielkiego sklepu w galerii handlowej, który zlokalizowany jest w miejscu, do którego nikt nie zagląda (podobnie jak mało kto zagląda na 5-6 stronę Google). Receptą na poprawę miejsca w wynikach wyszukiwań jest pozycjonowanie. Warto jednak pamiętać, że na efekty działań SEO trzeba poczekać, w przypadku mocno konkurencyjnych branż nawet całkiem sporo.

    Social media

    Trudno wyobrazić sobie, żeby biznes internetowy przynosił zyski bez obecności w mediach społecznościowych. Jak pokazują najnowsze wyniki badań, coraz więcej czasu spędzamy na przeglądaniu portali społecznościowych. Warto to wykorzystać w swojej strategii promocyjnej i pojawić się w Social Mediach. Dobrze prowadzone profile potrafią zdziałać prawdziwe cuda!

    Content Marketing

    Edukacja klientów to absolutnie niezbędny element strategii promocyjnej każdego sklepu internetowego w 2019 roku. Dodatkową zaletą marketingu treści jest to, że oprócz przyciągania uwagi odbiorców, wspiera również pozycjonowanie witryny. Cele Content Marketingu można realizować przy pomocy kilku formatów reklamowych:

    blog,

    video marketing,

    newsletter,

    webinary.

    Im wyższy poziom merytoryczny zaproponujemy, tym chętniej odwiedzą nas klienci.

    Jak pokazują dane dotyczące sprzedaży w internecie – Polacy coraz chętniej robią zakupy online. Mimo że rynek ten jest już bardzo konkurencyjny to dalej jest to świetne miejsce do robienia biznesu. Warto jednak pamiętać, że bez odpowiedniej promocji sklepu internetowego przy pomocy mediów społecznościowych, Google Adwords, czy też pozycjonowania trudno będzie uzyskać zadowalającą sprzedaż.

    Zobacz także

    wycieczka na zakynthos

    Zakynthos na lato 2021 – Grecja w pigułce

    Klimatyczne zatoki, żółwie Caretta Caretta, bardzo gościnni mieszkańcy, skąpane w słońcu plaże - to tylko jedne z nielicznych czynników, które sprawiają, że Zakynthos jest szalenie popularnym kierunkiem wakacyjnym. To raj dla miłośników greckich klimatów,...
    wedkarstwo

    Jak w 3 prostych krokach przygotować się na ryby?

    Łowienie ryb ma w Polsce bardzo bogatą tradycję. Często jest to aktywność, która przekazywana jest z pokolenia na pokolenie. Choć technika łowienia jest praktycznie taka sama to zdecydowanie zmienia się wyposażenie, którym dysponujemy. Obecnie...
    urzadzanie tarasu

    3 pomysły na nowoczesny taras na gruncie

    Taras to miejsce wyjątkowe, takie, które sprzyja odpoczynkowi, spędzaniu wolnego czasu. Wiosną oraz latem to idealna przestrzeń do spotkań rodzinnych oraz tych w gronie znajomych. Od tego, jak zaaranżujemy oraz wykonamy taras w dużej...
    serum z witamina c

    Zmarszczki – sprawdź, jak możesz je powstrzymać!

    Wszyscy się starzejemy, tego nie da się ukryć. Co, jeśli jednak ten proces da się spowolnić? I to w dużo łatwiejszy sposób niż operacje plastyczne i drogie zabiegi? Jeśli zadbasz o te trzy aspekty...
    fotowoltaika

    Czy inwestycja w panele fotowoltaiczne to dobry pomysł?

    Ekologiczne domy, które do swojego utrzymania nie potrzebują dużej ilości energii, w ciągu ostatnich lat znacząco zyskały na popularności. Stale rosnące koszty utrzymania, w tym koszty prądu i opału zmuszają inwestorów do stosowania rozwiązań...

    Popularne w serwisie

    Czego kobiety szukają u mężczyzn? Profesjonalny matchmaker podpowiada!

    Każda kobieta jest inna. Mają inne charaktery i potrzeby, a na dodatek zmienia się to w zależności od wieku. Jedna oczekuje, by na pierwszą randkę...

    Zasady pielęgnacji cery trądzikowej

    Trądzik to problem, który dotyka coraz więcej osób w podeszłym wieku. Jeszcze do niedawna uważany był on za problem natury młodzieżowej, który pojawia się...

    Inwestycje na rok 2020 – które są najbardziej perspektywiczne?

    Złoto, nieruchomości, a może gra giełdowa lub nowoczesny rynek kryptowalutowy? Gdzie i w co inwestować w 2020 roku, aby osiągnąć spodziewane zyski przy możliwie...

    Młodzi Polacy – czy inwestują w swoją finansową przyszłość?

    Jedynie 30% potencjalnych beneficjentów „PIT 0” podejmuje kroki by zabezpieczyć swoją przyszłość finansową. Najczęściej odkładają w tym celu pieniądze na lokacie, rachunku oszczędnościowym, bądź...